Specijalizovano softversko rešenje za evidentiranje terenskih aktivnosti merchandiser-a. Omogućava lako prikupljanje terenskih podataka, skladištenje, strukturiranje i proizvodnju, čime se omogućava odlična preglednost kako rada samih merchandiser-a, tako i tržišne postavke naših i konkurentskih brendova i proizvoda.
Kao sveobuhvatno rešenje, ovaj softver omogućava brojne funkcionalnosti koje obuhvataju problematiku merchandising poslovanja.
Evidentiranje svake posete maloprodajnom objektu
Definisanje i izbor cilja posete (npr. provera zaliha, raspoređivanje robe, sređivanje lica, postavljanje POS displeja, praćenje konkurencije itd.)
Definisanje rut planova za posete merchandiser-a
Unos zadataka/poruka po objektu sa periodičnom važnosti
Skeniranje naših artikala, unos feysinga, cena, pozicija na kojoj se nalaze
Unos našeg promotivnog materijala koji se nalazi u MPO
Skeniranje konkurentskih artikala, unos feysinga, cena, pozicija na kojoj se nalaze
Evidentiranje promotivnih aktivnosti konkurencije u MPO
Mogućnost slikanja izloženosti proizvoda, slikanje pre i posle raspoređivanja, slikanje sekundarnih pozicija itd.
Unos upitnika (preddefinisana pitanja koja popunjava merchandiser)
Unos dodatnog komentara po završetku posete
Brojni izveštaji koji se odnose na posete, zastupljenost i pozicioniranje naših i konkurentskih artikala, pregled slika itd.
Mogućnost GPS praćenja merchandiser-a, evidentiranje tačne lokacije gde je poseta obavljena
Strukturiranje merchandising aktivnosti korišćenjem ovog softvera omogućava brojne koristi za samu kompaniju. Omogućava kontrolu zastupljenosti naših proizvoda po MPO i njihovu uporedbu sa konkurentskim artiklima koristeći više filtera (period, brend, objekti...) kao i kontrolu zastupljenosti konkurentskih proizvoda, njihove cene, njihovu izloženost.
Mogućnost praćenja konkurentskih aktivnosti (marketinški miks konkurencije)
Praćenje faktičkog rada kroz pregled slika izrađenih od strane merchandiser-a na terenu
Povećanje efikasnosti u radu merchandising-a
Utvrđivanje njihove produktivnosti i njihova kontrola
Korišćenjem ovog softverskog rešenja rešava se problem skladištenja terenskih podataka, jer se oni sada, u čitljivoj i obradivoj formi, beleže u jednoj bazi iz koje se mogu eksportovati ili prikazivati u određenoj formi (izveštaji).
Ono što je od posebnog značaja je mogućnost pravovremenih reakcija na konkurentske akcije. Uz merchandising program, možemo pravovremeno evidentirati aktivnosti konkurencije i adekvatno reagovati na njih, čime se korišćenje softvera povećava proaktivnost.
Za više informacija, očekujemo Vas u našim kancelarijama
u Ohridu i u Skoplju.