Merčendajzing

Merčendajzing


Specijalizovano softversko rešenje za evidentiranje terenskih aktivnosti merchandiser-a. Omogućava lako prikupljanje terenskih podataka, skladištenje, strukturiranje i proizvodnju, čime se omogućava odlična preglednost kako rada samih merchandiser-a, tako i tržišne postavke naših i konkurentskih brendova i proizvoda.

Kao sveobuhvatno rešenje, ovaj softver omogućava brojne funkcionalnosti koje obuhvataju problematiku merchandising poslovanja.


Neke od funkcionalnosti su:


Evidentiranje svake posete maloprodajnom objektu

Definisanje i izbor cilja posete (npr. provera zaliha, raspoređivanje robe, sređivanje lica, postavljanje POS displeja, praćenje konkurencije itd.)

Definisanje rut planova za posete merchandiser-a

Unos zadataka/poruka po objektu sa periodičnom važnosti

Skeniranje naših artikala, unos feysinga, cena, pozicija na kojoj se nalaze

Unos našeg promotivnog materijala koji se nalazi u MPO

Skeniranje konkurentskih artikala, unos feysinga, cena, pozicija na kojoj se nalaze

Evidentiranje promotivnih aktivnosti konkurencije u MPO

Mogućnost slikanja izloženosti proizvoda, slikanje pre i posle raspoređivanja, slikanje sekundarnih pozicija itd.

Unos upitnika (preddefinisana pitanja koja popunjava merchandiser)

Unos dodatnog komentara po završetku posete

Brojni izveštaji koji se odnose na posete, zastupljenost i pozicioniranje naših i konkurentskih artikala, pregled slika itd.

Mogućnost GPS praćenja merchandiser-a, evidentiranje tačne lokacije gde je poseta obavljena



Strukturiranje merchandising aktivnosti korišćenjem ovog softvera omogućava brojne koristi za samu kompaniju. Omogućava kontrolu zastupljenosti naših proizvoda po MPO i njihovu uporedbu sa konkurentskim artiklima koristeći više filtera (period, brend, objekti...) kao i kontrolu zastupljenosti konkurentskih proizvoda, njihove cene, njihovu izloženost.


Kao koristi mogu se navesti:


Mogućnost praćenja konkurentskih aktivnosti (marketinški miks konkurencije)

Praćenje faktičkog rada kroz pregled slika izrađenih od strane merchandiser-a na terenu

Povećanje efikasnosti u radu merchandising-a

Utvrđivanje njihove produktivnosti i njihova kontrola



Korišćenjem ovog softverskog rešenja rešava se problem skladištenja terenskih podataka, jer se oni sada, u čitljivoj i obradivoj formi, beleže u jednoj bazi iz koje se mogu eksportovati ili prikazivati u određenoj formi (izveštaji).


Ono što je od posebnog značaja je mogućnost pravovremenih reakcija na konkurentske akcije. Uz merchandising program, možemo pravovremeno evidentirati aktivnosti konkurencije i adekvatno reagovati na njih, čime se korišćenje softvera povećava proaktivnost.

Kontaktirajte nas

Za više informacija, očekujemo Vas u našim kancelarijama
u Ohridu i u Skoplju.

kontakt