CFMA je softversko rešenje za sve one koji žele da imaju evidenciju kako materijalnog, tako i finansijskog poslovanja. Biznis analitika koju vam nudi ovo softversko rešenje je centralizovana i tako organizovana da vam omogući donošenje pravih poslovnih odluka.
Sa samom postavkom softvera, vaše poslovanje je sveobuhvatno i detaljno. Istovremeno imate potpunu kontrolu nad celokupnim procesom kroz postavljanje privilegija. Privilegije su grupisane po organizacionim jedinicama same kompanije, po odeljenju kojem pripada zaposleni, po sistemima cena, prodajnim ili nabavnim. Sistem je tako organizovan da omogući svakom novom zaposlenom da se vrlo lako doda u odgovarajuću grupu.
Softversko rešenje se potpuno monitorira od vaše strane i sve podatke možete unositi lično Vi. To omogućava nezavisnost i samostalnost u radu.
Deo matičnih podataka koji mogu biti definisani u sistemu su:
Definisanje artikala sa šiframa artikala
Definisanje komitenta (numerička šifra sa 6 mesta)
Definisanje tipova dokumenata sa kojima se radi (ulazni, izlazni, prenosi)
Definisanje tipova naloga sa kojima se radi
Definisanje podela artikala (grupe, podgrupe proizvoda, brendovi i još 7 drugih podela)
Definisanje podela komitenata (tipovi kupaca, kanali prodaje, vrste prodajnih objekata, reoni, gradovi i još 7 drugih podela)
Definicija kontnog plana
Definicija organizacionih jedinica
Definicija komercijalista
Definisanje valuta
Prijem proizvoda sa unosom artikala, količina
Izrada različitih izlaznih dokumenata – fakture, otpremnice, gotovinske račune
Mogućnost izrade magacinskih dokumenata sa preuzimanjem definisanih narudžbina za kupce i dobavljače
Količinska kartica artikla sa prikazom dobavljača odakle je primljen artikal i kupaca kojima je proizvod izdat
Zaliha artikala u svakom magacinu posebno ili zbirno za magacine. Zaliha se može dobiti za bilo koji prethodni datum
Količinski unos popisa, mogućnost izrade popisa sa stanjem na bilo koji datum
Analitika magacinskih dokumenata sa različitim filtrima
Štampanje magacinskih dokumenata
Rad u bezcarinskom magacinu
Evidentiranje narudžbina od kupaca kako i za dobavljače
Definisanje ugovora za isporuku i kontrolu isporuke prema ugovorima
Preuzimanje magacinskih dokumenata i dopuna sa cenama, rabatima i drugim finansijskim podacima
Izrada deviznih i domaćih prijema
Izrada dinarskih i deviznih faktura za kupce
Izrada međumagacinskih dokumenata i drugih internih dokumenata
Pregled zaliha
Pregled kartica artikala po prosečnim nabavnim ili po prodajnim cenama
Analitika materijalnih dokumenata, pregled prometa po artiklima
Kompletan sistem za unos, obradu i knjiženje popisa u magacinu
Raznovrsni komercijalni izveštaji za veleprodaju, sa prikazom prodaje i zaliha, sortirani po različitim kriterijumima.
Komercijalni izveštaji: top lista prodaje po artiklima, top lista prodaje po kupcima, ukrštani pregledi za prodaju po artiklima i kupcima i sve njihove podele.
Definisanje različitih cenovnika za različite kupce.
Podaci se dobijaju iz knjiženih naloga u glavnoj knjizi, i od automatski kontiranih podataka za fakture od dobavljača i fakture za kupce iz materijalnog poslovanja.
Kartice komitenata – dinarske i devizne
Izvod otvorenih stavki
Specifikacija komitenata (kupci, dobavljači)
Pregled nenaplaćenih potraživanja po kupcima (sortirani po komitentima + putniku ili regionu)
Sintetizovani pregled potraživanja po kupcima (po raznim skalama datuma, primer: 30-60-120-270-360 dana).
Pregled očekivane (planirane) realizacije po kupcima i danima
Paralelan pregled kupaca / dobavljača (za pripremu kompenzacija)
Izrada predloga za kompenzaciju, sa štampanjem odgovarajućeg obrasca.
Pregled naplate po kupcima
Evidencija kasovnih dokumenata
Mogućnost za direktno zatvaranje faktura sa uplatom iz blagajne
Opcionalno štampanje kasa primi / isplati
Automatsko formiranje blagajničkog izveštaja
Mogućnost otvaranja više različitih blagajni (redovna, troškovna, itd.)
Mogućnost rada na deviznim blagajnama
Definisanje kontnog plana
Definisanje komitenata (sa mogućnošću formiranja više klasifikacija, prema odgovarajućim kriterijumima koje definiše korisnik aplikacije)
Definisanje valuta
Unos naloga – glavna knjiga (uz istovremeno knjiženje subanalitičkih konta – kupci, dobavljači, dinarski i devizni, za konta koja su definisana kao devizna od strane korisnika). Svi nalozi koji se odnose na materijalno poslovanje mogu se dobiti automatskim kontiranjem iz magacinskih modula.
Pregled naloga
Specifikacija naloga
Kartice konta (sintetičke, analitičke, subanalitičke po komitentima), dinarske, devizne i kombinovane
Bruto bilans, Zaključni list, Specifikacija konta – za zadati period
Mogućnost samostalnog definisanja korisničkih pregleda zasnovanih na bilansu
Automatsko obračunavanje i knjiženje kursnih razlika
Automatsko zatvaranje 4/7 i prenos u novu poslovnu godinu
Za više informacija, očekujemo Vas u našim kancelarijama
u Ohridu i u Skoplju.