Arhiva

E-Arhiva


Pronađite svoje dokumente samo jednim klikom. Arhivirajte, delite i upravljajte sa svim vašim poslovnim dokumentima u samo jednoj elektronskoj arhivi. Aplikativni softver za Arhivu omogućava vam da delite dokumente među različitim odeljenjima i lokacijama u vašoj kompaniji. Uštedite vreme i novac sa elektronskim arhiviranjem.

E-arhiva smanjuje troškove održavanja i administracije vaše kompanije, a istovremeno povećava funkcionalnost kompanije.


Aplikativni softver za Arhivu omogućava elektronsko arhiviranje svih ulaznih, izlaznih i internih dokumenata, kao i klasifikaciju arhivskih dokumenata po zakonski definisanim podvrstama. 


Evidentiranje dokumenata se vrši po:


arhivskom broju;

datum na dokumentima;

datumu na arhiviranja;

organizacionoj jedinici;

klijentu


Takođe postoji mogućnost čuvanja elektronske kopije dokumenta u raznim formatima.


U današnje vreme, elektronsko arhiviranje je neizbežno i mora se dobro upravljati. Unos vrsta dokumenata može biti po odeljenjima kao što su: organizacija i razvoj, upravljanje i vođenje, opšti i pravni poslovi, radni odnosi, materijalno i finansijsko poslovanje itd. U softver za Arhivu može se uneti stanje dokumenata prilikom skeniranja dokumenta, kao i arhiviranje dokumenata po organizacionim jedinicama.


Za svaki ulazni ili izlazni dokument postoji mogućnost definisanja broja u samom Dnevniku kompanije. Izlazne i ulazne fakture automatski idu u Dnevnik sa samom izradom dokumenata, a na njima se štampa pečat sa Arhivskim brojem.


Postoji i mogućnost potpune sinhronizacije softvera za Arhivu sa glavnom knjigom.


Izveštaji koji mogu biti generisani:

dnevnik;

knjiga po podvrstama dokumenata;

knjiga po vrstama dokumenata


Posedovanje ovog aplikativnog softvera pomaže u digitalizaciji i elektronskom arhiviranju dokumenata. To je jedan od glavnih pokretača transformacije, jer analiza informacija omogućava bolje donošenje odluka, što je od ključnog značaja za svaku kompaniju bez obzira na njenu veličinu, vrstu i složenost. Svaki projekat za upravljanje dokumentima, bilo da se radi o javnoj ili privatnoj arhivi, treba da uključi digitalizaciju kao suštinski instrument za postizanje efikasnog i sigurnog elektronskog sistema za upravljanje datotekama. 


Digitalizacija i elektronsko arhiviranje pomažu da bolje upravljate ličnim informacijama i zapisima u digitalnim skladištima efikasno i sigurno. Radi se o tome kako se upravlja informacijama i kako ih možete iskoristiti na efikasan način da biste imali koristi u vašoj organizaciji. Informacije, bez obzira na to kako se prvobitno proizvode ili prikupljaju, postaju sve vrednije bogatstvo za organizacije danas, dok istovremeno zahtevi za arhiviranje informacija postaju složeniji.


Pronalaženje efikasnog pristupa za arhiviranje informacija kroz sve materijalne aspekte njegovog životnog ciklusa – od njegovog stvaranja do definisanog uništenja – predstavlja izazov. U isto vreme, neophodno je uspostaviti takav efikasan pristup, pri čemu su koristi od smanjenja troškova i organizacione performanse najvažnije.

Kontaktirajte nas

Za više informacija, očekujemo Vas u našim kancelarijama
u Ohridu i u Skoplju.

kontakt